پدیده

مجله اینترنتی

پدیده

مجله اینترنتی

دستگیری نویسنده 14 ساله داستان‌های مستهجن

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان البرز از دستگیری پسربچه‌ای 14 ساله که اقدام به بارگزاری داستان‌های غیراخلاقی در وبلاگش می‌کرد، خبر داد. 
 
سرهنگ محمدمهدی کاکوان در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تشریح جزئیات این پرونده، گفت: در پی تماس‌های مکرر مردمی مبنی بر فعالیت وبلاگی مستهجن که در زمینه انتشار داستان‌های غیراخلاقی فعالیت می‌کرد، کارآگاهان رسیدگی به این پرونده را در راستای افزایش امنیت در فضای مجازی در دستور کار خود قرار دادند. 
 
وی با بیان اینکه کارآگاهان با شناسایی وبلاگ دریافتند که گرداننده یا مسئولان این وبلاگ اقدام به انتشار داستان‌های مستهجن و غیراخلاقی در اینترنت می‌کند گفت: با توجه به حساسیت این موضوع کارآگاهان رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار دادند. 
 
کاکوان با بیان اینکه بر اساس اطلاعات به دست آمده مشخص شد که محتوای داستان‌های موجود در سایت به اندازه‌ای ذهن مخاطب را درگیر می‌کرد که امکان ترویج فساد وجود داشت، گفت: کارآگاهان با انجام تحقیقات محل سکونت دایرکننده این وبلاگ را در کرج شناسایی کردند. 
 
رییس پلیس فتای استان البرز با بیان اینکه کارآگاهان با اخذ مجوزهای قضایی راهی محل سکونت این فرد شدند، گفت: کارآگاهان ضمن ورود به محل سکونت این دایرکننده در کمال تعجب متوجه شدند که پسر بچه‌ای 14 ساله به نام «آرش» گرداننده این وبلاگ مستهجن است. 
 
کاکوان با بیان اینکه این فرد حتی به بلوغ جنسی نرسیده بود، گفت: وی در اظهارات خود عنوان کرد که در وبلاگ‌گردی‌ها با سایت‌هایی در این مورد مواجه شده و تنها اقدام به بارگذاری مجدد این داستان‌های مستهجن با نام خود در وبلاگش کرده است. 
 
وی با اشاره به تهدیدات فضای مجازی گفت: کودکان و نوجوانان از تهدیدها و آثار مخرب فضاهای مجازی اطلاعی ندارند و خانواده‌ها باید نظارت جدی بر عملکرد و اقدامات این افراد در اینترنت داشته باشند. 
 
کاکوان با بیان اینکه ترویج فساد و تبلیغ آن به هر نحو و نیز استفاده ابزاری از افراد برای گسترش فحشا در فضای مجازی جرم تلقی می‌شود، گفت: پلیس قطعا با عاملان ترویج این گونه جرایم برخورد قانونی خواهد داشت. 

تجاوز وحشیانه به منشی توسط مدیرعامل هوسران



کشان‌کشان مرا به داخل باغ برد و مورد آزار و اذیت قرار داد و سپس وحشیانه ...


مدیر عامل یک شرکت خصوصی که به بهانه استخدام زن منشی، وی را ربوده و پس از آزار و اذیت او را در یک باغ متروکه‌ در حومه شهریار رها کرده بود، دستگیر شد.

 
 روزهای پایانی آبان امسال زنی جوان با حضور در پلیس آگاهی شهریار در غرب استان تهران علیه مردی جوان به اتهام آدم‌ربایی و آزار و اذیت شکایت کرد.
 
شاکی به پلیس گفت: در جستجوی کار بودم و با دیدن آگهی استخدام منشی که روی دیوار خیابان نصب شده بود، با آن شرکت تماس گرفتم.
 
وی اضافه کرد: در پی این تماس، مردی که خود را مدیرعامل یک شرکت صنعتی معرفی می‌کرد، از من خواست حضوری به دفتر کارش بروم.
 
در پی این ملاقات و گفت‌وگو با مدیر عامل شرکت، او وقتی متوجه شد به دلیل مشکلات مالی خانواده‌ام به این کار نیاز دارم، خواست روز بعد مدارکم را به وی تحویل دهم تا مقدمات استخدام مرا فراهم کند.
ادامه مطلب ...

بانوان از این پس می توانند موتورسواری کنند


شهریاری با اشاره به فعالیت غیررسمی بانوان موتورسوار در پیست های غیر قانونی گفت: با هماهنگی های صورت گرفته میان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون مجوز موتورسواری بانوان در پیست ها صادر شد.
حسین شهریاری گفت: با توجه به اینکه رشته ورزشی موتورسواری علاقه مندان زیادی در میان بانوان دارد برای ساماندهی فعالیت موتورسواری آنان هماهنگی هایی با معاونت ورزش بانوان صورت گرفت که بر این اساس از این پس بانوان نیز به تمامی مسابقات چه در بخش سرعت و چه در بخش موتورکراس اعزام خواهند شد.
 
 
وی تصریح کرد: از هفته آینده نیز تمرینات بانوان موتورسوار آغاز خواهد شد که البته این امر نتیجه پیگیری های 7 ماهه فدراسیون برای احقاق حق بانوان در این رشته ورزشی است.
 
 

شهریاری اظهار داشت: فعالیت بانوان در موتورسواری و حضور در رقابت های آسیایی و بین المللی از این جهت که نسبت به سایر رشته ها از پوشش بیشتری برخوردار هستند بدون مانع و هیچ مشکلی را ایجاد نخواهد کرد چرا که از نظر شرعی پوشش در موتورسواری کامل است.


سعی کنید روغن جامد را از برنامه غذایی خود حذف کنید


ارتباط مستقیمی‌ میان رژیم غذایی و بیماری قلبی وجود دارد و با دریافت یک رژیم غذایی سالم و جلوگیری از مصرف روغن های جامد می‌توان سلامتی قلب و دستگاه گردش خون را حفظ کرد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA کارشناس دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفت وگو با خبرنگار وب دا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: میزان بالای کلسترول بد در خون، فشارخون بالا، اضافه وزن و چاقی، از عوامل خطر بیماریهای قلبی است، که البته قابل شناسایی، کنترل و درمان است.
سعیده معانی ادامه داد: اگر دارای عوامل خطر بیماری قلبی مانند اضافه وزن، فشار خون بالا یا کلسترول بالا هستید، لازم است در برنامه غذایی روزانه خود تغییراتی را ایجاد کنید و با داشتن رژیم غذایی مناسب می توانید کلسترول خود را کاهش دهید.
وی اضافه کرد: چربی های ترانس (مانند روغن جامد) کلسترول خون را افزایش می دهند . این روغن ها در هنگام طبخ در اکثر رستوران ها و غذاهای فوری(فست فودها) استفاده می شوند . این چربی ها همچنین در محصولات لبنی ، گوشت قرمز، چیپس، کیک ها هم یافت می شوند.
این کارشناس تغذیه اظهار داشت: چربیهای غیر اشباع در روغن های نباتی مایع و نیز روغن ماهی و روغن زیتون یافت می شوند . زمانیکه این روغن ها به میزان متوسط استفاده شوند و جایگزین چربیهای اشباع و ترانس در رژیم غذایی شوند ، سبب کاهش کلسترول خون می شوند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه مواد غذایی غنی از فیبر ( مانند جو دوسر، حبوبات، سیب و گلابی) می توانند به کاهش سطح کلسترول بد خون کمک کنند گفت: روغن زیتون ، مغزها و دانه ها حاوی نوعی از اسیدهای چرب هستند که اگر به میزان متوسط استفاده شوند به کاهش سطح کلسترل بد خون کمک می کنند.


بخشش


زن جوانی بسته‌ای کلوچه و کتابی خرید و روی نیمکتی در قسمت ویژه فرودگاه نشست که استراحت و مطالعه کند تا نوبت پروازش برسد .

در کنار او مردی نیز نشسته بود که مشغول خواندن مجله بود.

وقتی او اولین کلوچه‌اش را برداشت، مرد نیز یک کلوچه برداشت.

در این هنگام احساس خشمی به زن دست داد، اما هیچ نگفت فقط با خود فکر کرد: عجب رویی داره!
هر بار که او کلوچه‌ای برداشت مرد نیز کلوچه ای برمیداشت. این عمل او را عصبانی تر می کرد، اما از خود واکنشی نشان نداد.

وقتی که فقط یک کلوچه باقی مانده بود، با خود فکر کرد: “حالا این مردک چه خواهد کرد؟”
مرد آخرین کلوچه را نصف کرد و نصف آن را برای او گذاشت!...

زن دیگر نتوانست تحمل کند، کیف و کتابش را برداشت و با عصبانیت به سمت سالن رفت.
وقتی که در صندلی هواپیما قرار گرفت، در کیفش را باز کرد تا عینکش را بردارد، که در نهایت تعجب دید بسته کلوچه‌اش، دست نخورده مانده .

تازه یادش آمد که اصلا بسته کلوچه‌اش را از کیفش درنیاورده بود

یادم باشه همیشه ببخشم حتی اشتباه دیگران رو ......

تازه واردها گل کاشتند . . .



دیدار تیم‌های آلومینیوم و استقلال از ساعت 15:15 در ورزشگاه خلیج فارس در حضور بیش از 20 هزار تماشاگر آغاز شد که این دیدار در پایان با گل های سیدایمان موسوی که در دقیقه 14 و فرزاد حاتمی 86 به ثمر رسید به سود آبی‌پوشان تمام شد.



آرش برهانی در دقیقه 23 یک گل دیگر برای استقلال را به ثمر رساند اما داور آن را مردود اعلام کرد.

استقلال با این پیروزی تعداد بردهای خود را در لیگ برتر به عدد 10 رساند و با 34 امتیاز صدرنشین لیگ برتر شد. همچنین آلومینیوم همچنان 17 امتیازی باقی ماند.




قضاوت این دیدار بر عهده علیرضا فغانی بود. وی به ایمان موسوی از استقلال کارت زرد نشان داد. فغانی در دقیقه 53 محمود تیغ نورد از آلومینیوم را از بازی اخراج کرد.

ترکیب آلومینیوم:

مجتبی روشنگر، محسن حمیدی، ابراهیم ابرقویی، محمد اسطنبلی، بهنام داداشوند، محمودتیغ نورد، امجد شکوه مقام، رضا پیرزاده، میلاد میداودی، مجتبی زارعی( 58 محمدزاده) و هادی دهقانی

سرمربی:اکبر میثاقیان

ترکیب استقلال:

سید مهدی رحمتی، امیر حسین صادقی، حنیف عمران زاده، پژمان منتظری، علی حمودی( 46 مجتبی جباری)، حسن اشجاری، خسرو حیدری، عباس محمدرضایی، ایمان موسوی( 81- کاماچو)، فرزاد حاتمی و آرش برهانی( 61 سیاوش اکبرپور)

سرمربی: امیر قلعه نویی



ای کاش عظمت در نگاه تو باشد...


ناتانائیل آرزو مکن که خدارا در جایی جز همه جا بیابی.هر مخلوقی نشانی از
خداست و هیچ مخلوقی او را هویدا نمی سازد.
همان دم که مخلوقی ما را به خویشتن منحصر می کند ما را از خدا بر می گرداند...

ما همگی اعتقاد داریم که باید خدا را کشف کرد.دریغا که نمی دانیم همچنان

که در انتظار او به سر می بریم به کدام درگاه نیاز آوریم.سرانجام نیز این طور می گوییم

که او در همه جا هست.هرجا و نایافتنی است.

به هر کجا بروی جز خدا چیزی را دیدار نمی توانی کرد.خدا همان است که پیش روی ماست.




ادامه مطلب ...

توصیه‌های یک استاد دانشگاه به دانشجویان در فصل امتحانات

رییس دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه تردید از آینده شغلی موجب نوعی رخوت و بی‌میلی در مطالعه و فعالیت‌های آموزشی به ویژه در دانشجویان پسر این دانشکده شده است، دوری از هرگونه استرس، سرخوردگی و یأس و شرکت کردن در امتحانات با توکل به خدا و اعتماد به نفس را به دانشجویان توصیه کرد.
دکتر علی مطوری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، با بیان این مطلب تصریح کرد: متوسط معدل دانشجویان به عنوان نشانگری از فعالیت‌های آموزشی و موفقیت آن‌ها در یادگیری دروس در سطح خوبی است اما گاهی در بین دانشجویان، افرادی تنها برای رفع تکلیف در کلاس‌ها حضور می‌یایند که در بین دانشجویان پسر شایع‌تر است.




ادامه مطلب ...