پدیده

مجله اینترنتی

پدیده

مجله اینترنتی

قاتل افغان در نزدیکی محل جنایت به دام افتاد

کارگر افغان که پس از قتل زن تنها با سرقت 200هزار تومان متواری شده بود، هنگامی که در نزدیکی محل جنایت تردد می‌کرد، دستگیر شد.

به گزارش پلیس آگاهی تهران، سوم آبان امسال مأموران کلانتری 121 سلیمانیه در شرق تهران از قتل زنی پنجاه و هفت ساله در خانه‌ای ویلایی در خیابان نبرد شمالی اطلاع یافتند.

با حضور مأموران در محل و تحقیقات مقدماتی مشخص شد همسر این زن با مراجعه به خانه متوجه شده کلید پشت در خانه است و نمی تواند وارد ساختمان شود. در ادامه و با کمک همسایگان اقدام به باز کردن در خانه کرده که پس از ورود، با جسد همسرش روبه‌رو می شود.

با حضور مأموران کلانتری و کشف جسد، موضوع به پلیس آگاهی اعلام شد و با حضور تیم بررسی صحنه جرم اداره دهم و عوامل تشخیص هویت پلیس آگاهی، علت مرگ خفگی ناشی از انسداد شریان تنفسی اعلام شد. با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. با بررسی های انجام شده در صحنه جنایت، کارآگاهان اداره دهم اطمینان پیدا کردند قاتل یا قاتلان از آشنایان مقتول هستند که بدون هیچ‌گونه تخریب یا مقاومتی از سوی مقتول وارد خانه شده و مرتکب جنایت شده‌اند. همچنین در بررسی های بعدی و با توجه به اظهارات همسر مقتول، کارآگاهان در جریان سرقت 200 هزار تومان از داخل خانه قرار گرفتند. با اطلاعات به دست آمده و در ادامه تحقیقات از اعضای خانواده، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند یک روز در هفته، جوانی به عنوان نظافتچی به منزل آنها می‌آید.

با شناسایی هویت این کارگر نظافتچی و شناسایی محل زندگی وی به عنوان نگهبان یک ساختمان در حال ساخت در منطقه نبرد، کارآگاهان با مراجعه به این ساختمان اطلاع پیدا کردند این شخص به نام فضل‌الله بیست و سه ساله از زمان وقوع جنایت با مراجعه به پیمانکار ساختمانی تسویه حساب کرده و از آن محل رفته است. با توجه به دلایل و مدارک به دست آمده، کارآگاهان اداره دهم با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی محل تردد فضل الله در خیابان نبرد و در نزدیکی محل جنایت شده و بیست و چهارم آبان او را دستگیر کردند و به اداره دهم انتقال دادند.

در حالی که متهم پس از دستگیری و انتقال به اداره دهم منکر هرگونه ارتکاب جنایت شده بود، اما با توجه به دلایل و مدارک به دست آمده، سرانجام دیروز لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت اعتراف کرد.

متهم در اعترافات خود به کارآگاهان گفت: زمانی که در خانه در حال انجام کارهای مربوط به نظافت ساختمان بودم، بر سر افزایش میزان حقوق دریافتی با مقتول شروع به صحبت کردم که پس از دقایقی و در حالی‌ که همسر مقتول در آن لحظه در خانه حضور نداشت، این موضوع باعث بالا گرفتن اختلاف و درگیری لفظی من با مقتول شد. در حالی که مقتول حاضر به افزایش حقوق من نشده بود و می‌خواست مرا از خانه بیرون کند، شالی را که روی سر وی قرار داشت به دور گردنش انداختم و آنقدر فشار دادم تا خفه شد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد