پدیده

مجله اینترنتی

پدیده

مجله اینترنتی

خواستگار طاقت شنیدن "نه" نداشت

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات اردبیل از دستگیری پسری خبر داد که پس از شنیدن پاسخ رد دختر همسایه، اقدام به هتک حرمت وی در فضای مجازی کرده بود.

به گزارش ایسنا، سرهنگ امینی با اشاره به این خبر گفت: پیرو شکایت خانمی دانشجوست، مبنی بر این که فردی ناشناس در یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به ایجاد صفحه‌ای با مشخصات وی و مطالبی کذب کرده است، ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: در بررسی این صفحات مشخص شد متهم با درج مطالبی خلاف عفت‌ عمومی و تصاویر غیراخلاقی با عنوان شاکی موجب هتک حرمت وی شده است.

امینی با بیان این که با تحقیقات و اقدامات پلیسی، هویت متهم که از همسایه‌های سابق شاکی بود شناسایی و وی دستگیر شد، گفت: متهم پس از بازجویی‌ و مشاهده مستندات به جرم خود اعتراف کرد و گفت: به دلیل پاسخ منفی این خانم به خواستگاری و علاقه زیاد به وی، اقدام به این کار کرده است .

متهم اضافه کرد: پس از شنیدن پاسخ منفی به شدت دچار سرخوردگی شده و در اندیشه انتقام از دختر جوان بودم که در رشته پزشکی در دانشگاه تحصیل می‌کرد و سرانجام وقتی متوجه شدم او حاضر به ازدواج با من نیست، تصاویر غیراخلاقی را در اینترنت قرار دادم.

رئیس پلیس فتای اردبیل گفت: هر گونه مزاحمت در فضای مجازی و انتشار مطلب کذب و دروغین علیه دیگران در این فضا جرم تلقی شده و پلیس فتا با عاملان آن برخوردی قاطع و قانونی می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد