پدیده

مجله اینترنتی

پدیده

مجله اینترنتی

امکانات کارت سوخت جدید تشریح شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی نفت وانرژی، شهرام رضایی با تشریح قابلیت‌های به روز شده در نسل جدید کارت‌های هوشمند سوخت گفت: کارت‌های هوشمند جدید به مرور زمان و بر پایه نیاز شخصی افراد جایگزین کارت‌های قبلی می‌شود و به هیچ وجه نیازی به تعویض اجباری کارت‌های قدیمی نیست. وی تصریح کرد: در صورت غیرقابل استفاده شدن و یا مفقودی کارت‌های هوشمند قدیمی، کارت هوشمند نسل جدید برای افراد صادر خواهد شد.

رضایی درباره بومی سازی نرم افزارهای کارت‌های هوشمند سوخت در داخل کشور گفت: در گذشته مجبور بودیم این کارت‌ها را از یک شرکت خارجی تامین کنیم که با تولید آن در داخل کشور، انحصار تولید این کارت‌ها شکسته شد و امروزه این کارت‌ها با یک سوم قیمت قبلی در داخل کشور تولید و تامین می‌شود. وی تاکید کرد: تاکنون 100 هزار کارت هوشمند سوخت جدید تولید شده و با رونمایی و صدور مجوز توزیع توسط وزیر نفت، توزیع آن بین مردم آغاز شده است.

رضایی با تاکید بر وجود امکانات خرید در مراکز خدماتی و فروشگاهی بر روی کارت‌های هوشمند سوخت جدید گفت: امکانات مورد نیاز روی کارت‌های جدید تعبیه شده است که در صورت علاقمندی سازمان‌ها و مراکز خدماتی این امکان برای مشتریان فراهم خواهد شد.

رضایی، اتصال کارت‌های هوشمند سوخت به شبکه بانکی را از دیگر قابلیت‌های کارت‌های جدید عنوان کرد و افزود: با تعبیه نوار مغناطیسی در پشت کارت، امکان استفاده این کارت‌های در دستگاه‌های ای تی‌ام بانک‌ها وجود خواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد