پدیده

مجله اینترنتی

پدیده

مجله اینترنتی

والی‌زاده: کرش را تا دیر نشده برکنار کنید

مدیر رسانه‌ای سابق تیم ملی که بیش از یک سال کارلوس کرش، سرمربی پرتغالی تیم ملی را همراهی کرده است با درج مطلبی ضمن افشای برخی زوایای کار کرش، به فدراسیون فوتبال توصیه کرد هرچه سریع‌تر کادرفنی تیم ملی را تغییر دهد.

خسرو والی‌زاده در مطلبی که روی خروجی خبرگزاری مهر قرار گرفت، با اشاره به نتایج ضعیف تیم ملی در پنج دیدار گذشته رقابت‌های انتخابی و ضعف‌های مشهود فنی در این تیم، آورده است: با توجه به این‌که مرحله بعدی رقابت‌های تیم ملی چند ماه دیگر برگزار می‌شود، فدراسیون فوتبال بهتر است کادر فنی را برکنار و کادر جدیدی را بگمارد و در واقع یک شوک به تیم ملی وارد کند. اطلاعات من می‌گوید اگر همین امروز کرش برکنار شود، فدراسیون تنها باید یک قسط دیگر از دستمزد او را پرداخت کند و لزومی به پرداخت کل قرارداد او نیست!

وی با اشاره به این‌که کرش بر خلاف وعده خود هیچ تغییری در تیم ملی به وجود نیاورده است، خاطرنشان کرد: تعطیلی‌های گاه و بیگاه و طولانی لیگ و از رونق انداختن مهم‌ترین مسابقه‌های باشگاهی داخلی، پیشنهاد حذف جام حذفی، ایجاد روحیه پرخاشگری در تیم ملی، ایجاد جو پادگانی، از بین بردن روحیه نشاط و شادابی در اردوها، اخلاق تند و پرخاشگر سرمربی در اردوها و رفتارهای گاه‌زننده و توهین‌آمیز او نسبت به کادر ایرانی تیم و تصمیم‌های شخصی و بدون مشورت در موارد گوناگون از جمله تغییرات منفی بوده که این مربی پرتغالی در تیم ملی به وجود آورده است.

والی‌زاده با اشاره به توصیه دو سال پیش روسای فدراسیون پرتغال و امارات به علی کفاشیان مبنی برعدم همکاری با کرش، گفت: مسئولان فدراسیون پیش از استخدام این مربی به این هشدارها توجه نکردند؛ چون از این‌که یک مربی بزرگ دنیا پذیرفته که سرمربی تیم ملی ایران شود، سرازپا نمی‌شناختند. به هرحال همیشه آمدن مربیان بزرگ به فوتبال هر کشوری مایه خوشحالی و امیدواری است اما باید روی کار او نظارت دقیق وجود داشته باشد.مدیر رسانه‌ای سابق تیم ملی در این مطلب خود ادعا کرده است که باخت تیم ملی به لبنان به موارد غیر از فنی ارتباط داشته است. وی در این باره نوشت: آیا کسی بررسی کرده که چرا پزشک تغذیه تیم اخراج شده و او مواردی را درباره باخت به لبنان مدت‌هاست در دل نگاه داشته و بیان نکرده است؟ آیا کسی سوال کرده چرا هرکس در کادر تیم ملی حرفی برای گفتن دارد یا با برخی خواسته‌های نامعقول سرمربی مخالفت می‌کند، فورا برکنار می‌شود؟ و آیاهای دیگر که بماند برای بعد...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد