پدیده

مجله اینترنتی

پدیده

مجله اینترنتی

صدور مجوز برای 5 آلبوم موسیقی

واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز آلبوم‌های «مژده باران» علی خدایی، «راه نرفته» رضا یزدانی و «حیرت» مهرداد هویدا را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت ارشاد، مجوز آلبوم سنتی«هم‌ساز» ، شامل 11 قطعه بی‌کلام با آهنگسازی و تنظیم حسام اینانلو، آلبوم «مژده باران» به خوانندگی علی خدایی و آهنگسازی و تنظیم مجید درخشانی به تعداد هشت قطعه مانند باران، وصال دوست، مرغ جان با اشعاری از سعدی، عطار، حافظ و شفیعی‌کدکنی، آلبوم «راه نرفته» به خوانندگی رضا یزدانی با آهنگسازی و تنظیم کارن همایونفر و رضا یزدانی و اشعاری از احسان گودرزی، اندیشه فولادوند، علیرضا باران و علیرضا کمارجی‌نژاد، آلبوم «حیرت» به خوانندگی مهرداد هویدا در 11 قطعه با آهنگسازی و تنظیم مهرداد هویدا و اشعاری از رهی معیری، حافظ، هاتف اصفهانی، بیدل دهلوی و مولوی؛ آلبوم «نوای مهر2» بی‌کلام با آهنگسازی و تنظیم همایون خرم در سه قطعه دستگاه شور، آواز دشتی و آواز ابوعطا صادر شد.

مجوز امتیاز این آلبوم‌ها برای شرکت‌های رهگذر هفت اقلیم، صوتی و تصویری سروش، آوای سوته‌دلان، نشر مس و چهارباغ بانگ صادر شده است.

همچنین روز گذشته برخی خبرگزاری‌ها از موکول شدن انتشار آلبوم موسیقی «من خود آن سیزدهم» با صدای محسن چاوشی به پس از ایام محرم و صفر خبر دادند.

آهنگسازی تمامی قطعات این آلبوم به عهده محسن چاوشی بوده است و طبق اعلام سایت رسمی این هنرمند، کوشان حداد، شهاب اکبری و امین جمال‌فرد قطعات این آلبوم را تنظیم کرده‌اند. محسن چاوشی چندی پیش آلبوم «پرچم سفید» را نیز منتشر کرده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد