پدیده

مجله اینترنتی

پدیده

مجله اینترنتی

تایید حکم قصاص عامل قتل پسر همسایه

 پسر جوان که پس از اطلاع از ارتباط خواهرش با پسر همسایه ،مرتکب قتل شده بود با تایید حکم اعدامش در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.

به گزارش مهر، 20 فروردین سال 86 مردی با مراجعه به کلانتری خانی آباد از ناپدید شدن مرموز پسرش به نام رضا خبر داد. پس از این شکایت پرونده برای رسیدگی به اداره آگاهی فرستاده شد و کاراگاهان در جریان بررسی‌های خود متوجه شدند رضا به دختر همسایه شان علاقمند بود که کشف این سرنخ روند رسیدگی به پرونده را وارد مرحله تازه ای کرد.ماموران در ابتدا از دختر جوان بازجویی کردند که او منکر هرگونه اطلاعی از سرنوشت رضا شد. در ادامه تحقیقات از دختر جوان ادامه یافت تا اینکه او لب به اعتراف گشود.ناهید در بازجویی‌ها گفت: وقتی برادرانم متوجه ارتباط من و رضا شدند خواستند که او را به خانه دعوت کنند. یکی از برادرانم به نام محمد از رضا خواست خیلی زود به خواستگاری من بیاید اما پسر جوان ادعا کرد قصد ازدواج با من را ندارد به همین خاطر برادرانم او را کشته و جنازه اش را با خود به محل نامعلوم بردند.

با این اعترافات دو تن از برادران ناهید به نامهای محمد و حسن دستگیر شدند که در جریان تحقیقات از آنها مشخص شد مادرشان نیز در این ماجرا نقش داشته است. در حالی که تحقیقات پلیسی برای کشف جنازه مقتول بی نتیجه مانده بود پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری فرستاد شد. قضات دادگاه نیز پس از بررسی پرونده واعترافات متهمان، محمد را به قصاص محکوم کردند، مادر خانواده نیز به 5 سال حبس، ناهید 10 سال حبس و حسن 15 سال زندان محکوم شدند.در ادامه پرونده به شعبه 11 دیوان عالی کشور فرستاده شد که قضات دیوان حکم را نقض کرده و برای رسیدگی مجدد به شعبه 71 دادگاه کیفری فرستادند. قضات شعبه 71 دادگاه کیفری نیز پس از محاکمه دوباره محمد را به قصاص محکوم کردند. در این حکم حسن نیز به 5 سال زندان، مادر خانواده 2 سال و ناهید 3.5 سال حبس محکوم شدند. در ادامه قضات شعبه 11 دیوان عالی کشور نیز حکم مجازات متهم را تایید کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد