پدیده

مجله اینترنتی

پدیده

مجله اینترنتی

انتقام اینترنتی خواستگار از دختر جوان

مردی که پس از آشنایی اینترنتی با یک دختر جوان و خواستگاری از او، پاسخ منفی شنیده بود، به قصد انتقامگیری با راه‌اندازی یک سایت غیراخلاقی و ثبت شماره‌ تلفن‌های دختر جوان در اینترنت، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش دختری جوان با حضور در شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای ناحیه 2 تهران، علیه یک مرد جوان به اتهام راه اندازی یک سایت غیر اخلاقی به نام وی شکایت کرد. شاکی به بازپرس پرونده گفت: چندی پیش در چت روم با مرد جوانی که ادعا می‌کرد فردی پولدار و تحصیلکرده است آشنا شدم.

در پی این آشنایی، وی تصویری از خود که یک مرد شیک‌پوش بود و ظاهر زیبایی داشت برایم ارسال کرد. مدتی ارتباطمان ادامه داشت تا سرانجام او به من ابراز علاقه‌مندی کرد و اجازه خواست مرا از خانواده‌ام خواستگاری کند.

وی اضافه کرد: ابتدا این درخواست را نپذیرفتم؛ اما در پی اصرار‌های جوان خواستگار، وی به خانه‌مان آمد و برای نخستین بار او را ملاقات کردم. وی اصلا شباهتی با عکسش نداشت؛ بنابراین علاقه‌ام نسبت به وی کم شد و به رفتار و زندگی‌اش ظنین شدم. بنابراین از خانواده‌ام خواستم در ارتباط با وضع زندگی مرد جوان تحقیق کنند.

پاسخ منفی به خواستگار دردسرساز شد

شاکی یادآور شد: خانواده‌ام در تحقیقات خود، متوجه شدند جوان خواستگار تحصیلات و کار مناسبی ندارد و گفته‌هایش دروغ بوده و مرا فریب داده است.

شاکی اضافه کرد: با اطلاعات به دست آمده از جوان خواستگار، دیگر به وی علاقه‌ای نداشتم و حاضر به ازدواج با او نبودم. بنابراین وقتی برای دومین بار به خانه‌مان آمد، پاسخ منفی دادم و خواستم دیگر به خانه‌مان نیاید و مرا فراموش کند؛ اما او تهدید کرد از من انتقام خواهد گرفت.

شاکی با اشاره به نحوه انتقامگیری جوان خواستگار گفت: چند روز پیش هنگام بازگشت به خانه بودم که تلفن همراهم به صدا در آمد و مردی از من خواست نشانی خانه‌ام را به وی بدهم. تعجب کردم و با اعتراض به مرد غریبه گفتم مرا با فرد دیگری اشتباه گرفته است و خواستم مزاحم من نشود. این بار مرد غریبه ادعا کرد نام و شماره تماس مرا در یک سایت غیراخلاقی دیده و با من تماس گرفته است.

وی اضافه کرد: مردهای دیگری نیز در تماس تلفنی با من گفته‌های مشابهی را بیان کردند و گفتند شماره‌ام را در یک سایت غیراخلاقی مشاهده کرده اند.

با شکایت دختر جوان، ماموران پلیس آگاهی تهران، تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری خواستگار انتقامجو آغاز کردند و علاوه بر آن با دستور قضایی سایت راه‌اندازی شده از شاکی در فضای مجازی فیلتر شد.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد