پدیده

مجله اینترنتی

پدیده

مجله اینترنتی

مشکل دیگر آیفون 5 و پاسخ رسمی اپل!!!


قبل از این درباره مشکلات دیگر آیفون 5 صحبت کردیم در این قسمت یکی دیگر از مشکلات بزرگ آیفون 5 موسوم به رنگ ارغوانی رو که تو این اسمارت فون به چشم می خورد می پردازیم.

گویا در نور شدید و حالت‌های خاص، مثلاً هنگامی که رو به یک منبع روشنایی پرنور مثل خورشید عکس می‌گیرید، تصاویر آن دچار نقیصه رنگ بنفش می‌شوند. 
هنوز مشخص نیست که این مشکل دقیقاً در چه تعدادی از موقعیت‌های عکاسی بروز می‌کند.


 اکنون اپل به صورت رسمی و عمومی به این موضوع پرداخته و در صفحه پشتیبانی آنلاین خود به ارائه راه حل پرداخته است.


بسیاری از دوربین های کوچک، از جمله آنهایی که بر روی همه نسل های آیفون مورد استفاده قرار گرفته اند، ممکن است هنگام عکاسی یا فیلمبرداری در نور مستقیم، برخی نقاط درخشان را در گوشه های عکس ثبت کنند. این ممکن است به دلیل زاویه خاص قرار گیری منبع نور اتفاق بیفتد که باعث انعکاس نور از سطوح ماژول دوربین به داخل لنز می گردد. کمی دوربین تان را حرکت دهید تا جایگاه و زاویه آن نسبت به منبع نور ورودی به لنز تغییر کند. یا اینکه دست تان را سایه بان لنز دوربین کنید. این کار می تواند تاثیر نور را کاهش داده یا به کلی آن را حذف کند.

نکته جالب پاسخ اپل این است که چنین مشکلی را مرتبط با همه مدل های آیفون می داند و آن را مختص آیفون 5 بر نمی شمارد. البته برخی سایت ها همانند Mashable معتقدند که این مشکل تنها در آیفون 5 مشاهده شده و در مدل های قدیمی تر نمی توان آن را یافت. به نظر می رسد که این مشکل هم از نظر اپل همانند داستان مشکل آنتن دهی آیفون 4 ، وجود خارجی ندارد و ایراد از شیوه در دست گرفت اسمارت فون است! 

این سومین مشکل بزرگی است که پس از ارائه آیفون 5 در چند هفته گذشته، اپل را مجبور به نشان دادن عکس العمل و پاسخ گویی نموده است. ابتدا کاربران از کیفیت نقشه های اپل مپز در iOS 6 شاکی بودند. این موضوع سرانجام باعث شد تا مدیرعامل اپل، تیم کوک به طور رسمی عذرخواهی کند . پس از ان کاربران از مشکل خش افتادن آیفون جدید و جنس بدنه آن شاکی بودند. و البته در این مورد فیل شیلر قائم مقام بازاریابی اپل تنها به این جمله اکتفا کرد که این موضوع خاصی نبوده و «طبیعی» است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد