پدیده

مجله اینترنتی

پدیده

مجله اینترنتی

قلعه‌نویی: مجیدی را از اول فصل می‌خواستم


امیر قلعه‌نویی واکنش جالبی درباره خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال نشان داد: من از اول فصل او را می‌خواستم!قلعه‌نویی عصر دیروز در جمع خبرنگاران گفت: او (مجیدی) برای این مجموعه و فوتبال ایران زحمت کشید. زمانی که مجیدی جوان‌تر و در اوج بود در زمان برانکو به تیم ملی دعوت نمی‌شد، وقتی من در تیم ملی بودم او را دعوت کردم و حتی در استقلال هم که بودم به او بازی می‌دادم.


وی ادامه داد: فرهاد مجیدی حتما به یاد دارد زمانی که فیروز کریمی مربی استقلال بود و من در مس کرمان حضور داشتم با من تماس می‌گرفت و به او مشورت می‌دادم. او حالا خداحافظی کرده و امروز به بازیکنان تیمم گفتم که خدا از من نگذرد اگر تصمیمی گرفته باشم که از هوای نفس باشد. ابتدای فصل از فتح‌الله‌‌زاده خواستم مجیدی را بیاورد و فتح‌الله‌زاده گفت با هم جلسه بگذارید و مشکلات را حل کنید، اما من گفتم مشکلی نیست و شما کارهای اداری آن را انجام بدهید.



قلعه‌نویی عنوان کرد: خوشحالم که در زمان من، محمود فکری و علیرضا منصوریان خداحافظی کردند و حتی دوست داشتم برای مجیدی هم این اتفاق بیفتد. می‌خواستم او به ما کمک کند که آن مباحث مطرح شد. حالا سوال من این است که وقتی رائول از رئال‌مادرید به شالکه رفت یا دل پیرو از یوونتوس جدا شد این مباحث به وجود آمد؟ چرا این داستان‌ها در آنجا اتفاق نمی‌افتد؟


وی در پاسخ به این سوال که آیا تلاش می‌کنید بازی خداحافظی خوب برای مجیدی در نظر گرفته شود، گفت: قبل از این‌که به استقلال بیایم منصوریان خیلی علیه من مصاحبه کرد، اما دیدید که او را نگه داشتم و فینال جام حذفی را برای او در نظر گرفتیم. من هم می‌خواستم مجیدی به ما کمک کند، درست تا زمانی که بحث کاپیتانی مطرح شد.


جدایی فریدون زندی از استقلال

سرپرست تیم فوتبال استقلال از جدایی قطعی فریدون زندی از جمع آبی‌پوشان خبر داد. میرشاد ماجدی با اشاره به این‌که زندی از آغاز فصل مورد توجه باشگاه‌های قطری قرار داشت، عنوان کرد: زندی پس از بازی مقابل صنعت نفت آبادان و بعد از توافق با مسئولان باشگاه، راهی قطر شد و به عضویت یکی از باشگاه‌های این کشور درآمد. 


وی که با سایت رسمی باشگاه استقلال گفت‌وگو می‌کرد در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است بازیکنی جایگزین زندی شود؟ گفت: فعلا تا نیم فصل استقلال با همین بازیکنان به کارش ادامه خواهد داد و پس از آن با نظر کادر فنی اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.فریدون زندی به عضویت تیم الاهلی قطر درآمده است. این بازیکن که از ابتدای فصل مدنظر این باشگاه قطری بود، بالاخره شرایط حضورش در تیم الاهلی فراهم شد. الاهلی از تیم‌های لیگ دسته اول قطر است و در لیگ ستارگان این کشور بازی نمی‌کند.‌‌


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد