پدیده

مجله اینترنتی

پدیده

مجله اینترنتی

فتح‌الله‌زاده: نمی‌خواستم مجیدی خداحافظی کند


پس از خداحافظی رسمی فرهاد مجیدی از فوتبال، علی فتح‌الله‌زاده اولین کسی بود که نسبت به این تصمیم غیرمنتظره واکنش نشان داد. وی که طی ماه‌های گذشته تلاش زیادی برای بازگرداندن مجیدی به استقلال از خود نشان داد، گفت: به عنوان مدیرعامل استقلال در تلاش بودم خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال اتفاق نیفتد و در نیم فصل فرهاد مجیدی به کمک استقلال بیاید، حتی با وی در این خصوص مذاکره نیز کردم، اما مسائل و اختلافاتی که بین مجیدی و قلعه‌نویی پیش آمد و صحبت‌هایی که رد و بدل شد باعث شد تلاش ما به نتیجه نرسد.


فتح‌الله‌زاده افزود: فکر می‌کنم به‌رغم زحمت‌هایی که برای فرهاد مجیدی کشیده‌ام، وی در حق ما کم لطفی کرد. من پیش از آغاز فصل و در زمان نقل و انتقالات از فرهاد مجیدی انتظار داشتم که تحمل بیشتری داشته و نسبت به قلعه نویی واکنش نشان ندهد. چه بسا اگر این کار را انجام می‌داد، شرایط به گونه دیگری رقم خورده بود و امروز شاهد خداحافظی وی از فوتبال نبودیم.


مدیرعامل استقلال تاکید کرد: دوران فوتبال یک بازیکن، مدیرعامل، یک مربی و... تمام می‌شود اما امیدوارم که معرفت انسان‌ها تمام نشود. اگر ما محبوب می‌شویم فقط به واسطه هواداران است، بنابراین آنچه که از دست‌مان برمی‌آید باید برای آنها انجام دهیم. من فکر می‌کنم فرهاد مجیدی در 36 سالگی تمام نشده بلکه تازه متولد شده و می‌تواند محبوبیت خود را در کسوت مربیگری در آینده نیز حفظ کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد