پدیده

مجله اینترنتی

پدیده

مجله اینترنتی

روایت خبرنگار مجروح العالم از ترور گزارشگر پرس تی‌وی


خبرنگار مجروح شبکه خبری العالم گفت: ملت سوریه بهای آزادگی و مقاومت را با خون خود می‌پردازد. 

حسین مرتضی در گفت‌وگوی با خبرنگار روابط‌عمومی رسانه ملی در تشریح حادثه چهارشنبه که به جراحت وی و شهادت مایا ناصر، خبرنگار شبکه پرس‌تی‌وی منجر شد، گفت: من و شهید ناصر سرگرم پوشش خبری انفجارهای مقابل ستاد مشترک بودیم که ناگهان صدای تیراندازی آمد. پس از آن سوزش دردناکی را در زیر زانوی پای راست احساس کردم؛ دردی که ده‌روز پیش نیز تجربه‌آن را در پای چپم داشتم. بی‌اختیار بر زمین افتادم. تا سرم را بلند کردم دوباره آن صدا تکرار شد، اما این بار پیشانی ناصر بود که هدف کینه‌توزی تروریست‌ها قرار گرفته بود.


مرتضی در ادامه گفت: ناصر به من نگاهی همراه با لبخند کرد و نقش بر زمین شد. کشان کشان خودم را به بالای سرش رساندم؛ صورتش خونین، اما تبسم از لبانش دور نشده بود. هرچه صدا کردم جوابم را نداد. ناگهان جای دو گلوله را بر پیشانیش دیدم؛ بهایی که ناصر بر سر حقیقت‌خواهی‌اش پرداخت.



وی با بیان این‌که بارها من و شهید ناصر از سوی تروریست‌ها تهدید شده بودیم گفت: دو روز قبل از این حادثه نیز در تهدیدی تلفنی از من خواسته شده بود یا با حرفه‌ام یا زندگی‌ام خداحافظی کنم.


مدیر دفتر خبری العالم در ادامه افزود: بحمدالله حالم روبه بهبود است و بی صبرانه منتظر بازگشت به صحنه خبر هستم. این بار به‌دلیل وظیفه‌ای که شهید ناصر بر عهده من گذاشته است، رسالت من دو برابر است.


مرتضی با بیان این‌که تروریست‌های وابسته به جریان‌های سلفی و صهیونیستی از درک آرمان‌ها و ارزش‌های متعالی ملت سوریه ناتوانند، گفت: برعهد خود تا نابودی رژیم غاصب اسرائیل و حمایت از ملت مظلوم فلسطین پایبندیم و در این راه جانفشانی خواهیم کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد