پدیده

مجله اینترنتی

پدیده

مجله اینترنتی

صنعت خودرو توان ادامه وضعیت فعلی را ندارد


 دبیر انجمن خودروسازان ایران با اشاره به عدم پرداخت تسهیلات صنعت خودرو گفت: آیا رییس کل بانک مرکزی به دنبال زمین‌گیر شدن صنعت خودرو است تا به این ترتیب موضوع تخصیص تسهیلات 2000 میلیارد تومانی به این صنعت نیز منتفی شود؟!‌


به نقل از ایسنا احمد نعمت‌بخش ، اظهار کرد: ‌مشخص نیست در شرایطی که معاون اول رییس‌جمهوری طبق ابلاغیه‌ای به رییس کل بانک مرکزی دستور اقدام در جهت تخصیص تسهیلات 2000 میلیارد تومانی صنعت خودرو را صادر کرده، چرا تاکنون اقدامی در این راستا صورت نگرفته است.

وی با بیان این‌که در شرایط بحرانی باید مدیریت بحران صورت گرفته و وقت‌کشی و بوروکراسی طولانی اداری در این شرایط معنایی ندارد، خاطرنشان کرد: هشدار می‌دهیم که صنعت خودرو هر روز را سخت‌تر از روز قبل و آن هم تنها به امید پرداخت تسهیلات وعده داده شده سپری می‌کند و بیش از این نیز توان ادامه وضعیت فعلی را ندارد.

وی افزود: بنابراین رییس کل بانک مرکزی اگر دوست‌دار کشور و به‌ویژه اشتغال کارگران زحمت‌کش ایران در صنعت خودرو است، باید هرچه سریع‌تر نسبت به عملی کردن دستور معاون اول رییس‌جمهوری و پرداخت تسهیلات عمل کند.

نعمت‌بخش تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان خارجی نابودی تولیدکنندگان ایرانی را دنبال می‌کنند، شایسته است که مسوولان داخلی به خوبی به وظیفه خطیر خود در این برهه زمانی عمل کنند.

به گزارش ایسنا، پیش از این اعلام شده بود که معاون اول رییس‌جمهوری در نامه‌ای به رییس کل بانک مرکزی دستور تخصیص 2000 میلیارد تومان اعتبار به صنعت خودرو را صادر کرده است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد