پدیده

مجله اینترنتی

پدیده

مجله اینترنتی

بازوبند کاپیتانی مانع از حضور مجیدی در استقلال شد


فرهاد مجیدی با خنده‌دار توصیف کردن شرط امیر قلعه‌نویی، از امضای قرارداد با باشگاه استقـــلال صرف‌نظر کرد.


این شرط خنده‌دار از نظر مجیدی که طی 8 سال حضور در باشگاه استقلال 176 بار با پیراهن این تیم به میدان رفته، نبستن بازوبند کاپیتانی است.



فرهاد درباره مذاکراتش با فتح‌الله‌زاده و آنچه باعث شد چنین تصمیمی بگیرد به ایسنا گفت: پس از این که فتح‌الله‌زاده با من تماس گرفت و گفت که استقلال به حضورم نیاز دارد‌ و بنا به درخواست قلعه‌نویی، وی با من تماس می‌گیرد، من هم قبول کردم که به تهران بیایم. در آن موقع من در حال مذاکره با مدیران یکی از باشگاه‌های اماراتی بودم و به اصرار فتح‌الله‌زاده و به احترام هواداران آمدم. به همین خاطر حتی وقتی فتح‌الله‌زاده گفت مشکل مالی داریم، بحثی از پول نکردم و به پیشنهاد تیم اماراتی‌ جواب منفی دادم.


وی افزود: همه چیز برای امضای قرارداد من فراهم بود، اما وقتی بحث کاپیتانی پیش آمد فتح‌الله‌زاده به نقل از قلعه‌نویی گفت که کاپیتان تیم جواد نکونام است. من برای نکونام احترام زیادی قایل هستم و او کاپیتان تیم ملی است، اما فراموش نکنید که اینجا استقلال است و باشگاه چارچوب خاص خود را دارد.


کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی آقایان این حرف خنده‌دار را زدند، به فتح‌الله‌زاده گفتم که این شرط را نمی‌پذیرم و قضاوت را بر عهده مردم می‌گذارم و برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم!


در پی این تصمیم مدیرعامل باشگاه استقلال هم با اظهار تاسف از منتفی شدن پیوستن مجیدی به این تیم گفت: من با کاپیتانی مجیدی مشکلی نداشتم، اما قلعه‌نویی خواست که بازوبند را به نکونام بدهد.


به این ترتیب با منتفی شدن حضور فرهاد مجیدی در استقلال، امیر قلعه‌نویی هم به آنچه در ذهن خود داشت رسید؛ او از همان ابتدا مخالف حضور مجیدی بود، اما نمی‌خواست این مخالفت را به‌طور مستقیم بر زبان بیاورد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد