پدیده

مجله اینترنتی

پدیده

مجله اینترنتی

لیست جدید تیم ملی فوتبال چگونه بسته می شود؟


استقلال و پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات در یارگیری خود موفق عمل کرده و توانستند تمامی بازیکنان تیم ملی را بین خود تقسیم کنند.
 
در شرایطی که سال ها تیم ملی فوتبال ایران متشکل از جمع بازیکنان لیگ برتری بود، به نظر می رسد بار دیگر فوتبال ایران دوقطبی شده و بازیکنان استقلال و پرسپولیس لیست تیم ملی را تکمیل خواهند کرد.
 
با نگاهی به آخرین لیست اعلام شده توسط کیروش برای دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان با تیم فوتبال قطر به راحتی می توان به این نکته دست یافت که نزدیک به 80 درصد بازیکنان ثابت تیم ملی از بین نفرات دو تیم استقلال و پرسپولیس انتخاب خواهند شد.
 

 
جدول بالا نشان می دهد نزدیک به 15 بازیکن تیم ملی فوتبال ایران از بین بازیکنان سرخابی انتخاب می شون و نزدیک به 8 نفر از این جمع در ترکیب اصلی تیم ملی حضور دارند.
 
به جز این لیست با زیکنانی چون خلعتبری از سپاهان، دژاگه از ولفسبورگ، تیموریان از الخطیرات، عقیلی از قطر، پژمان نوری از ملوان و چند بازیکن دیگر لیگ برتری می توانند در تیم ملی فوتبال حضور داشته باشند.
 

بنابراین گزارش به نظر می رسد حضور بیش از 15 بازیکن از استقلال و پرسپولیس موجبات بسته شدن راه برای بازیکنان جوان لیگ برتری خواهد بود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد