پدیده

مجله اینترنتی

پدیده

مجله اینترنتی

قتل نا‌ن‌آور خانواده


یکی از پرونده‌های تلخی که این هفته مورد رسیدگی قرار گرفت ماجرای قتل پسر جوانی به دست دوست صمیمی‌اش بود. مادر مقتول وقتی در جایگاه برای قاتل فرزندش تقاضای قصاص کرد، گفت پسر من نان‌آور خانه بود و خرج من و 5 خواهرش را تامین می‌کرد.

این جنایت چهارشنبه‌سوری سال 88 در پارکی در جنوب تهران به وقوع پیوست و در جریان آن جوانی به نام محمود دوستش را با ضربات چاقو به قتل رساند. این زن گفت: ناصر روز حادثه در خانه نشسته بود که تصمیم گرفت برای قدم زدن به پارک محل برود. نیم ساعت بعد از خروج او از خانه به من خبر دادند پسرم را با چاقو زده‌اند. من به سرعت خودم را به بیمارستان رساندم و فهمیدم ناصر کشته شده است.

محمود درباره این جنایت توضیح می‌دهد: من و ناصر دوستان قدیمی بودیم. روز حادثه در پارک کمی با هم صحبت کردیم. بعد من موتورم را به یکی از دوستانم قرض دادم و منتظر بازگشت او بودم که سر مساله‌ای جزئی با ناصر دعوایم شد. البته درگیری زود پایان یافت و من به سمت میدان شوش راه افتادم. در آنجا یکی از دوستانم را دیدم و او که متوجه شده بود عصبانی هستم علتش را پرسید و من هم گفتم با ناصر دعوا کرده‌ام. او پیشنهاد داد به پارک برویم و با ناصر دعوا کنیم. قبول کردم و سراغ مقتول رفتیم. در حین درگیری او چاقویی را به طرفم گرفت، اما در یک لحظه زمین خورد و چاقو از دستش افتاد. او پای مرا محکم گرفته بود. در همان حالت چاقو را از زمین برداشتم و 6 ضربه به او زدم، بعد هم فرار کردم.

محمود اکنون از سوی قضات دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم شده است و در زندان به‌سر می‌برد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد