پدیده

مجله اینترنتی

پدیده

مجله اینترنتی

توصیه زن بوسنایی به خبرنگاران زن مسلمان

آیدا سندو در جریان انتخاب برترین زن مسلمان خبرنگار و به عنوان یکی ‌از کاندیدهای برترین خبرنگار‌زن جهان‌اسلام برای اولین‌بار به‌ایران آمد
خبرگزاری بین المللی زنان : آیدا سندو ?? ساله از بوسنی و هرزگوین، چندی پیش در جریان انتخاب برترین زن مسلمان خبرنگار و به عنوان یکی ‌از کاندیدهای برترین خبرنگار‌زن جهان‌اسلام برای اولین‌بار به‌ایران آمد.
به گزارش خبرگزاری زنان ؛ سندو که در رشته‌ حقوق تحصیل کرده است دو سال بعنوان گزارشگر، گوینده‌ی خبر و ویراستار در تلویزیون‌محلی فعالیت داشته و مدیر روابط‌عمومی مجله‌ی زهرا و کوثر بوده است.
وی که خود را فردی موفق‌ در اجتماع و زندگی خانوادگی می داند دلیل موفقیت خود را در ایجاد تعادل بین فعالیت های اجتماعی و خانوادگی و همچنین حمایت‌های همسرش می داند.
سندو در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه توصیه می کنم تلاش کنید، خطاب به دیگرزنان مسلمان خبرنگار گفت: به زنان خبرنگار مسلمان توصیه می کنم که درس بخوانند و مطالعه‌ی زیادی داشته‌باشند و از هیچ‌امری هراس نداشته‌باشند، به‌جای‌آن اعتماد به‌نفس قوی داشته‌باشند، چراکه برای رسیدن به موفقیت امری ضروری‌است. اگر اعتماد به‌نفس فرد قوی نباشد هیچ‌گاه کار دلخواه خود‌را بدست نخواهند‌آورد.
وی همچنین افزود: برای یک شخص مومن و مسلمان، مهمترین چیز این‌است که از خدا بخواهد هرچیزی که خوب هست را برای او مقدرکند و برای رسیدن به چنین مرحله‌ای مطالعه را ادامه‌دهد و سخت تلاش کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد