پدیده

مجله اینترنتی

پدیده

مجله اینترنتی

شب سرنوشت‌ساز استقلال


استقلال که در دور رفت این رقابت‌ها نتایج دور از ذهنی در گروه اول این بازی‌ها به نمایش گذاشت امشب برای فرار از خطر حذف زودهنگام باید الجزیره امارات را از پیش رو بردارد، این در حالی است که سپاهان، صدرنشین 7 امتیازی گروه سوم در قطر حتی در صورت کسب یک امتیاز همچنان پیشتاز گروه باقی می‌ماند.



به همین خاطر بازی امشب استقلال به مراتب دشوارتر از سپاهان خواهد بود. آبی‌ها پس از کسب یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست در دور رفت حالا باید مقابل تیمی بازی کنند که همین دو هفته پیش در ورزشگاه آزادی مقابل آنها به پیروزی رسید. حریفی که با10 امتیاز پیشتاز گروه است و در صورت شکست دادن دوباره استقلال جشن صعود برپا خواهد کرد.

البته آبی‌ها پس از مدت‌ها دو هافبک تاثیر گذار خود مجتبی جباری و آندرانیک تیموریان را در این دیدار به همراه دارند. دو بازیکنی که حتی اگر در شرایط آرمانی نباشند نفس حضورشان در ترکیب استقلال قوت قلبی برای مظلومی و دیگر شاگردانش است؛ حضور همزمان جباری و آندرانیک در بازی امشب می‌تواند به پایان ناکامی استقلال مقابل این تیم اماراتی بینجامد.

چرا که استقلال پیش از این در لیگ قهرمانان آسیا پنج بار در مرحله گروهی لیگ‌های 2009، 2010 و 2012 به مصاف این حریف رفته و عایدی جز 3 تساوی و 2 شکست نداشته است.

استقلال امروز یک امید دیگر هم دارد؛ این‌که در دیگر دیدار گروه نسف قارشی ازبکستان بر مهمان خود الریان قطر غلبه کند تا این تیم قطری همچنان سه امتیازی باقی مانده و آبی‌ها حتی در صورت عدم پیروزی مقابل الجزیره در رده دوم باقی بمانند. اگر و اماهایی که مظلومی در صحبت‌های خود نشان داد که به تحقق آنها هم نیم نگاهی دارد.

مظلومی: مطمئنم پیروز می‌شویم

پرویز مظلومی سرمربی استقلال در آستانه بازی امشب شاگردانش گفت: بازی بسیار حساسی را پیش رو داریم و می‌دانیم که نتیجه این بازی نقش مهمی در صعودمان خواهد داشت. البته من هنوز هم معتقدم که در تهران حق ما پیروزی بود و آنها با خوش‌شانسی سه امتیاز را از آن خود کردند.

وی با بیان این‌که به شناخت جامعی از حریف اماراتی دست یافته است، افزود: روی نقاط ضعف و قوت آنها آنالیز دقیقی داشته‌ایم. مشکل ما در تهران این بود که نتوانستیم از نقاط ضعف آنها استفاده ببریم.

مظلومی بازگشت آندرانیک تیموریان و جباری را رویدادی مهم برای استقلال دانست و اضافه کرد: برای این بازی دو تا از بهترین بازیکنان‌مان را در اختیار داریم و این نکته مثبتی برای تیم خواهد بود. معتقدم فرق این بازی با بازی که در تهران انجام شد، در استرسی است که تماشاگران به بازی می‌دهند و همین موضوع باعث شد ما در تهران از 12 موقعیتی که ایجاد کردیم، نتوانیم استفاده ببریم، اما آنها از 3 موقعیت به 2 گل رسیدند.

سرمربی استقلال با بیان این‌که تیمش در بازی‌های خارج خانه بهتر نتیجه می‌گیرد، تصریح کرد:ما حتی اگر خدای نکرده در این بازی نتیجه را واگذار کنیم که با اطمینان می‌گویم این اتفاق نمی‌افتد، باز هم 6 امتیاز دیگر در دو دیدار بعدی می‌توانیم کسب کرده و به دور بعد صعود کنیم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد