پدیده

مجله اینترنتی

پدیده

مجله اینترنتی

عادت کرده ایم به ضعف های جواد خیابانی!


گزارش جواد خیابانی از بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید، اگر چه در نیمه اول قابل قبول و بری از ضعف های همیشگی گزارش این گزارشگر نه چندان محبوب بود، اما در نیمه دوم کار از دست آقا جواد دررفت و باز شاهد همان آش و کاسه همیشگی ای بودیم که در سفره گزارش خیابانی یافت می شود!



مثلاً خیابانی در نیمه دوم بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید، وقتی که توماس مولر پا به توپ بود، گفت این بازیکن ما را به یاد گرد مولر می اندازد. و بعد در وصف گرد مولر گفت که او بازیکنی است که هنوز یک رکورد بزرگ در دنیای فوتبال دارد: 67 گل زده در یک فصل.

این حرف خیابانی درست بود ولی گرد مولر رکوردی مهمتر از این هم در کارنامه اش دارد: 68 گل زده در 62 بازی ملی.

اما گزارشگر مسلط و آگاه ما از این رکورد مشهور گرد مولر بی اطلاع بود و به رکورد کم اهمیت تر او – که اخیراً در رسانه های ورزشی مطرح شد - اشاره کرد.

و یا زمانی که استبان گرانرو در حال ورود به زمین بود، خیابانی به دلیل عدم پیگیری ریز تحولات فوتبال اروپا، گرانرو را نشناخت و فقط به این نکته اشاره کرد که رئال مادرید می خواهد بازیکنی جدید به میدان بفرستد.

از این نکته که بگذریم، جواد خیابانی ظاهراً چهره اولیور کان را هم فراموش کرده است!

در بازی دیشب، دوربین تلویزیون در یک صحنه طولانی ( شاید حدود ده ثانیه )، فرانس بکن بائر را در جایگاه ویژه تماشاگران در کنار اولیور کان نشان داد. اما جواد خیابانی ظاهرا اولیور کان را نشناخت و در آن صحنه فقط به بکن بائر اشاره کرد.  


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد