پدیده

مجله اینترنتی

پدیده

مجله اینترنتی

پرستو صالحی: کاش از فردوسی‌پور یاد می‌گرفتید


با گذشت چند روز از انتشار یادداشت جنجالی پرستو صالحی در مورد فساد در سینما؛ وی موضع گیری خود را در ارتباط با آخرین بحث‌های مطرح شده اعلام نمود.

وی در ارتباط با مطرح شدن اینکه چرا سینما را زیر سوال برده است اظهار داشت: من گفتم، نه از سینمای فاسد، که از افراد فاسد در سینما، که در همه قشر‌ها هستند در ورزش در سیاست در دولت در نظام بانکی... آیا نباید حذف بشن؟

به گزارش افکار نیوز، پرستو صالحی در ادامه نیز به ناراحتی هنرمندان از یادداشتش در فیس بوک اشاره کرد و افزود: دوستان هنرمند دلگیر شدند هرچند من بار‌ها تاکید کردم روی سخنم با هنرمندان نیست و به هنر بندان هستم وبرای هزارمین بار اگر تی‌تر غلط و سواستفاده گرانه خبرگزاری‌ها کل مجموعه سینما را زیر سوال برد من پوزش می‌طلبم ولی حرفم‌‌ همان است که گفتم نه جا زدم نه پشیمانم نه ترسیدم و نه حرف‌های آقای سلحشور را تایید کردم.

این بازیگر سینما در ادامه از همه تحمل نقد و انتقاد را خواستار شد و تصریح کرد: کاش از برنامه ۹۰ و عادل فردوسی‌پور که می‌بینیم به خاطر شفافیت و صداقت برنامه‌اش مورد استقبال مردم بوده و هست یاد بگیریم و اشکالات را بپذیریم و برای حل کردنش بکوشیم نه جبهه بگیریم و قضاوت عجولانه کنیم.

بنا بر این گزارش بعد از ظهر روز دوشنبه خبری به روی خروجی سایت افکار نیوز قرار گرفت که در آن یادداشت پرستو صالحی بازیگر سینما و تلویزیون نسبت به فساد اخلاقی در سینما منتشر شده بود که بازتاب خبری بسیاری در بین رسانه‌ها پیدا نمود و بسیاری از هنرمندان و خود این بازیگر با انجام مصاحبه و گفتگو با خبرگزاری‌ها نظرات خود نسبت به فساد در سینما را اعلام نمودند


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد