پدیده

مجله اینترنتی

پدیده

مجله اینترنتی

هدیه تهرانی در کنار همسرش


هدیه تهرانی متولد ۴ تیر ماه ۱۳۵۱، بازیگر سینما و برندۀ دو جایزه سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر می‌باشد. شروع کارنامه بازیگری وی با بازی در فیلم سلطان به کارگردانی مسعود کیمیایی در سال ۱۳۷۵ بود.

«هدیه تهرانی» بازیگر محبوب و شناخته شده سینما درباره چگونگی ورودش به عرصه بازیگری اینچنین می گوید:​«در فروشگاه در حال قدم زدن بودم و می خواستم برای کارهای دکوراسیونم حصیر بخرم که سنگینی نگاه دو نفر را لابه​لای قفسه​ها روی خودم احساس کردم؛ ازیتا حاجیان و محمدرضا شریفی​نیا که آنها هم برای خرید به فروشگاه آمده بودند. من در ابتدا به پیشنهاد حاجیان برای بازی جواب «نه» دادم اما حاجیان و شریفی​نیا شماره تماس مادرم را گرفتند و تماس شان با ما قطع نشد. رفتن به دفتر سینمایی هدایت فیلم و عکس «رضا رخشان» برای تست گریم کافی بود تا وارد حرفه بازیگری شوم. من هم مانند خیلی​های دیگر با مسعود کیمیایی شروع کردم. «سلطان» نخستین فیلمم با قرارداد 600 هزار تومانی بود.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد