پدیده

مجله اینترنتی

پدیده

مجله اینترنتی

قیمت بلیت سینماها 5 هزار تومان شد


افزایش 50 درصدی قیمت بلیت سینماهای مدرن در تهران به رقم 6 هزار تومان اعتراضات بسیاری از مخاطبان و تهیه کنندگان سینما را به دنبال داشت.


پس از گسترش مخالفت ها، سجادپور اعلام کرد; وزارت ارشاد با افزایش قیمت مخالفت کرده و قیمت بلیت پیشنهادی ازسوی ارشاد 5 هزار تومان است. 


علیرضا سجادپور(مدیرکل اداره نظارت و ارزشیابی) در گفت وگو با ایلنا، با اعلام این مطلب افزود: بعداز بررسی های لازم مصوب شد که قیمت بلیت پردیس های سینمایی از اول فروردین سال 90 ، 25 درصد افزایش پیدا یابد و در پردیس های آزادی، ملت، زندگی، جوان و فرهنگ نرخ جدید بلیت ها در سال 91، 5 هزار تومان اعلام شده است.


قیمت بلیت در سینماهای ممتاز 4 هزار تومان، درجه یک 3 هزار تومان مصوب شده است.  وی ادامه داد: در شهرستان ها قیمت بلیت افزایش پیدا کرده اما به اندازه تهران نیست و حتی هم اکنون در شهرستان ها می توان با 1500 تومان یک فیلم را تماشا کرد در تهران نیز قیمت بلیت 5 هزار تومان فقط برای 5 سینما است. 


سجادپور افزود: بدنبال آن هستیم که روزهای نیم بها به دو روز افرایش پیدا کند و بلیت سینها برای دور روز در هفته به صورت نیم بها عرضه شود.  افزایش قیمت بلیت سینماها از روز پنجشنبه 25 اسفند و همزمان با آغاز اکران نوروزی اعمال می شود. 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد