پدیده

مجله اینترنتی

پدیده

مجله اینترنتی

محسن چاوشی برای اولین بار در تلویزیون!


آلبوم جدید محسن چاوشی در حالی دیروز صبح در بازار موسیقی کشور منتشر شد که در روزهای گذشته اتفاقات و حاشیه‌های فراوانی در حول و حوش «پرچم سفید» به وجود آمده و هواداران این خواننده برای شنیدن دستپخت جدید چاوشی لحظه شماری می‌کنند.





«پرچم سفید» پنجمین آلبوم چاوشی پس از، یه شاخه نیلوفر، حریص، ژاکت و سنتوری است که چاوشی آن را این بار با تیمی جدید تهیه و تولید کرده و بر خلاف همیشه این بار هیچ دمویی از این آلبوم قبل از انتشار منتشر نشد تا هیچ کس از محتوای کلی آن تا لحظه انتشار خبری نداشته باشد. 

در حالی که پیش بینی می‌شد چاوشی با انتشار آلبومش مورد توجه رسانه‌ها قرار بگیرد و باز هم از دسترس خارج شود، این خواننده با رو کردن یک اثر دیگر برای هوادارانش نشان داد که چقدر در جلب توجه بازار مهارت دارد و می‌تواند نبض آن را در دست بگیرد. چاوشی گفت: «احسان علیخانی شخصیت جالبی دارد و به همین دلیل تصمیم گرفته‌ام امسال در ویژه برنامه سال تحویلی که از شبکه دو با اجرای این مجری پخش می‌شود حضور داشته باشم. تیتراژ اول و آخر این برنامه به عهده من است و می‌خواهم با دستی پر، هوادارانم را برای عید غافلگیر کنم.» 

در سال‌های گذشته و در مراسم و برنامه‌های ویژه سال تحویل همه ساله شاهد حضور چهره‌های سر‌شناس پرطرفداری در تلویزیون بوده‌ایم که در برخی اوقات حتی به اجرا‌های زنده ستاره‌های پاپ (مثل اجرای زنده فرزاد فرزین و بهنام صفوی و علی اصحابی یا اجرای زنده بنیامین) نیز ختم می‌شد که با استقبال گسترده اهالی موسیقی رو به رو می‌شد. باید نشست و منتظر ماند که حضور محسن چاوشی برای اولین بار در تلویزیون و در تیتراژ برنامه سال تحویل چقدر می‌تواند مخاطبانش را پای شبکه دو سیما بنشاند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد