پدیده

مجله اینترنتی

پدیده

مجله اینترنتی

سازمان هدفمندی: پیامک ها با درصدی از خطا ارسال شده است

یادآور می شود؛ روز گذشته از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها پیامک هایی برای برخی از سرپرستان خانوار مبنی بر انصراف از دریافت یارانه‌ها ارسال شده است.

یک منبع آگاه در ستاد هدفمند کردن یارانه ها گفت: پیامک های انصراف از یارانه با درصدی از خطا ارسال شده و مسولان به زودی در این خصوص توضیحات لازم را ارایه می کنند.

این منبع آگاه روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، در خصوص پیامک های انصراف از یارانه، اظهار داشت: این موضوع در حال مدیریت است تا مشکل هر چه زودتر رفع شود.

وی با بیان آن که انجام امور مربوط به پرداخت یارانه و همچنین مرحله خود انصرافی کار بزرگی است، گفت: هر چند اطلاعات افراد دریافت کننده یارانه از مراکز آماری دریافت شده است، اما اشتباهاتی نیز در این خصوص صورت گرفته که برخی افراد دریافت کننده پیامک، نباید نگران باشند.

این منبع آگاه تصریح کرد: به زودی مسوولان مربوطه توضیحاتی را در این خصوص ارایه خواهند کرد.

وی تاکید کرد: این پیامک ها به منظور خود انصرافی بوده و مبنی بر قطع یارانه افراد نیست.

وی با بیان این که، یارانه نقدی هیچ سرپرست خانواری قطع نشده است، گفت: اشتباه بانکی موجب شده تا برخی از سرپرستان خانوار در اسفند ماه یارانه نقدی خود را دریافت نکنند که در صورت پیگیری یارانه به آن ها پرداخت خواهد شد.

یادآور می شود؛ روز گذشته از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها پیامک هایی برای برخی از سرپرستان خانوار مبنی بر انصراف از دریافت یارانه‌ها ارسال شده است.

در این پیامک از سرپرستان خانوار خواسته شده که جهت انصراف از دریافت یارانه به سامانه www.refahi.ir مراجعه کنند.

در این پیامک‌ها که از شماره 98300025 ارسال شده، آمده است: آقای ... نظر به تمکن مالی، لطفا جهت انصراف از دریافت یارانه به سامانه www.refahi.ir مراجعه کنید، سازمان هدفمند‌سازی یارانه‌ها.

گفتنی است این پیامک ها به اشتباه برای برخی از اقشار کم درآمد جامعه نیز ارسال شده و نگرانی هایی را برای آنها ایجاد کرده است. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد