پدیده

مجله اینترنتی

پدیده

مجله اینترنتی

شماره پیامکی جدید برای سبدکالا


سایت اطلاع رسانی سبد کالای حمایتی اعلام کرد که مردم می توانند با ارسال کد ملی از طریق پیامک به شماره ۷۰۰۷۹۹ و شماره‌گیری #۷۹۹* از طریق تلفن همراه، اطلاعات دریافت این سبد دریافت کنند.

امروز صبح و از اولین ساعت های توزیع سبد کالا ازدحام زیادی در فروشگاه ها ایجاد شده و مردم صف کشیده اند. این سبد شامل دو عدد مرغ، یک بسته 10 کیلوگرمی برنج هندی با کیسه زردرنگ و آرم شرکت بازرگانی دولتی ایران و بسته های مقوایی 6 عددی تخم مرغ، دو بطری روغن مایع و دوبسته پنیر است که در کیسه‌های نایلونی به مردم ارایه می شود. 

 

فروشگاه های تعاونی مصرف کارکنان دولت (اسکاد)، فروشگاه های تعاونی مصرف روستائیان، فروشگاه‌های تعاونی مصرف فرهنگیان، فروشگاه های زنجیره ای سپه، فروشگاه های زنجیره ای اتکا، فروشگاه های زنجیره‌ای رفاه توزیع کننده سبد کالا هستند و به گزارش فارس کارت بانکی مشتری در دستگاه‌های کارتخوان کشیده شده، دستگاه تعداد نفرات خانواده را می‌پرسد که باید طبق نفرات وارد شده و پس از آن کد ملی سرپرست خانوار در دستگاه کارتخوان وارد می‌شود، دستگاه پس از انجام این فرآیند برگه رسیدی را صادر می‌کند که بر اساس آن رسید باید به قسمت توزیع سبد کالا مراجعه کرده و سبد خود را دریافت کنند.

آغاز اجرای این طرح باعث اختلالاتی در شبکه بانکی هم شده است. با توجه به استفاده از کارت هایی که یارانه به آنها واریز می شود، کارت‌های بانکی به دلیل ترافیک بالای شبکه، عملیات بانکی را انجام نمی‌دهند و مردم با پیغام تراکنش نامعتبر مواجه می‌شوند.

با توجه به ازدحام مردم در فروشگاه ها از ساعت های اول توزیع سبد کالا، مسئولان فروشگاه ها اعلام کرده اند که موجودی کالا به اندازه کافی است و مردم فرصت دارند تا سبد اول را در بازه 15 روزه تحویل بگیرند و نباید عجله کنند.

شماره پیامکی جدید برای سبدکالا

بسیاری از مردم که در یکی دو روز گذشته از سامانه پیامکی و پایگاه اینترنتی برای دریافت اطلاعات سبدکالا استفاده می کردند، دچار مشکل شدند.شماره پیامکی که ابتدا اعلام شده بود، دچار اختلال شد و پایگاه اینترنتی هم در ساعاتی از روز ، همین شرایط را پیدا می کرد.

امروز شماره پیامکی جدید اعلام شده است. ضمن اینکه کسانی که مشمول دریافت سبدکالا نشده اند، می توانند درخواست بررسی پرونده شان را بدهند. سایت اطلاع رسانی سبد کالای حمایتی اعلام کرد که مردم می توانند با ارسال کد ملی از طریق پیامک به شماره ۷۰۰۷۹۹ و شماره‌گیری #۷۹۹* از طریق تلفن همراه، اطلاعات دریافت این سبد دریافت کنند.

اگر سبد کالا به شما تعلق نگرفته اید، با استفاده از #۷۹۹* ، می توانید درخواست پیگیری مجدد بدهید.


نظرات 1 + ارسال نظر

سلااااااااام
کنکوری هستی؟
هنوز دنبال جزوه کنکوری هستی؟
پس عجله کن !!!
جزوه کنکوری زیست شناسی عمارلو فقط با 9000 تومان
و سایر جزوه های زیست عربی ریاضی فیزیک رشته تجربی
برای خرید به لینک زیر مراجعه کنید و با تخفیف جزوه های خود را تهیه کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد