پدیده

مجله اینترنتی

پدیده

مجله اینترنتی

معرفی کهکشانی های جدید سامسونگ

 سامسونگ اعلام کرده است که در 15 آگوست ( 25 مرداد) قصد دارد یک مراسم معرفی بزرگ داشته باشد و در این مراسم سری های جدید گلکسی خود را معرفی کند.



سامسونگ اعلام نکرده است که چه دستگاه هایی در این مراسم معرفی خواهند شد اما به احتمال بسیار زیاد یکی از این دستگاه ها گلکسی نت 2 خواهد بود که قبلا در مورد شایعاتی که درباره این گوشی بود صحبت کرده ایم، ما مطمئن هستیم که این گوشی صفحه ی نمایش 5.5 اینچی را خواهد داشت و بدنه ی آن نیز باریکتر از نسل قبل خودش است و به احتمال قوی دارای پردازنده ی 1.5 گیگا هرتزی، دوربین 8 مگا پیکسلی، NFC، S Beam، S Voice نیز خواهد بود.

 

دستگاه دیگری که احتمال معرفی آن می رود یک گلکسی تب جدید است که به احتمال زیاد دارای صفحه نمایش 10 اینچی خواهد بود.

 

کمتر از یک ماه دیگر به این مراسم مانده است، به نظر شما چه دستگاه هایی در این مراسم رونمایی خواهند شد؟

 

منبع : intomobile


همسر جوان بشار اسد در حال بازی در لندن


این عکس اسما، همسر بشار اسد است که در لندن در حال بازی بدمینتون است. روزنامۀ فیگارو،این عکس اسما، همسر بشار اسد را که در لندن در حال بازی بدمینتون است منتشر کرده. بر روی تی شرت اسماء نوشته شده: “تو کشور زیبای من”. اسماء برای شرکت در بازیهای پارالمپیک لندن به انگلستان رفته است.



پایان هفته اول لیگ برتر؛ برتری استقلال و صدرنشینی صبا


در پایان هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران، صبا قم به خاطر برتری پر گل مقابل پیکان، با تفاضل گل بهتر در صدر جدول رده بندی قرار گرفت. فجر سپاسی در رده دوم ایستاده و تیم های سپاهان، پرسپولیس، استقلال و ملوان به اتفاق با سه امتیاز و تفاضل گل مثبت یک، در رده سوم قرار دارند.



ادامه مطلب ...

ارائه عمر جاودانه به میلیاردرها!


یک کارآفرین روسی که ریاست یک پروژه تحقیقاتی موسوم به «آواتار» را برعهده دارد، به عقد قرارداد با میلیاردرهای جهان برای ارائه جاودانگی سایبرنتیک به آنها پرداخته است.

به گزارش ایسنا، ایتسکوف، کارآفرین 31 ساله روس مدعی شده که در برابر یک هزینه نامعلوم به شخصه به نظارت بر فرآیند جاودانگی این افراد نظارت خواهد کرد. این کارآفرین روسی مدعی استخدام 30 دانشمند برای دستیابی به این هدف شده که طی آن قصد دارد مغز انسان را در 10 سال آینده در یک بدن روباتیک پیوند بزند.

ایتسکوف در نامه ارسالی خود به میلیاردهایی که نامشان در مجله فوربس ذکر شده، اظهار کرده است: شما از توانایی حمایت مالی برای افزایش طول عمر خود تا دستیابی به جاودانگی برخوردارید. تمدن ما به تولید چنین فناوریهایی بسیار نزدیک شده است. این موضوع یک رویای علمی تخیلی نیست. شما قدرت آنرا دارید که اطمینان یابید این هدف در طول زندگی شما به دست خواهد آمد.

این کارآفرین روس با تعدادی از افراد میلیاردر جهان با طرح پیشنهادی برای سرمایه‌گذاری در پروژه خود موسوم به «جاودانگی سایبرنتیک» و «بدن مصنوعی» برای جاودانگی ارتباط برقرار کرده است. این طرح ابتکاری از تابستان امسال دفتر خود را در سان‌فرانسیسکو گشوده و به آغاز یک پروژه رسانه اجتماعی برای ارتباط دانشمندان در سراسر جهان خواهد پرداخت.

در سایت رسمی ایتسکوف آمده است: تیم 2045 به منظور ایجاد یک مرکز بین‌المللی تحقیقاتی در حال کار است که در آن دانشمندان پیشرو به تحقیق و توسعه در حوزه‌های رباتیک انسان گونه، مدلسازی سیستم‌های زنده و مدلسازی مغز و هوشیاری با هدف انتقال هوشیاری افراد به یک حامل مصنوعی و دستیابی به جاودانگی سایبرنتیک خواهد پرداخت. چنین تحقیقاتی از پتانسیل آزاد سازی شما و همچنین تعداد زیادی از ساکنان زمین از بیماریها، پیری و حتی مرگ برخوردار است.

ایتسکوف در این بیانیه اینترنتی گفته است: برای علاقمندانی که به این طرح مشکوک هستند، من حاضر به اثبات اعتبار مفهوم جاودانگی سایبرنتیک با برنامه‌ریزی یک یحث کارشناسانه با تیمی از دانشمندان پیشرو جهان هستم که بر روی این حوزه کار می‌کنند. همچنین تمایل دارم که پروژه های جاودانگی شخصی شما را به طور مجانی برای سرعت‌بخشیدن به توسعه چنین فناوریهایی هماهنگ کنم.

وی در ادامه افزود: این پروژه به سمت جاودانگی در حال حرکت است. یک انسان با یک آواتار کامل می‌تواند به شکل بخشی از جامعه تا ابد باقی بماند. انسانها نمی‌خواهند بمیرند. من درک می‌کنم که اینها برخی از چالشهای بزرگ دانشمندان هستند اما به چیزی که شما آن را رویای آمریکایی می‌خوانید، باور دارم. اگر تمام انرژی و وقت خود را به چیزی اختصاص دهید، می‌توانید آنرا به واقعیت تبدیل کنید.

طبق پیش‌بینی ایتسکوف،‌عمل جراحی کاشت هوشیاری انسان در یک بدنه روباتیک تا 10 سال آینده محقق خواهد شد. وی امیدوار است در آن زمان بتواند ذهنها را بدون عمل جراحی «آپلود» کند و بدین ترتیب در حالی که بدن انسان مانند یک پوسته خالی نگه داشته می شود، صاحب آن در یک روبات به زندگی خود ادامه می‌دهد.

این پروژه با الهام از فیلم آواتار جیمز کامرون به این نام خوانده شده که در آن در آینده سربازهای انسانی از کنترل ذهنی برای سکونت در بدنهای دورگه‌های بیگانه در مبارزه با ساکنان یک جهان بیگانه استفاده می‌کنند.

ایتسکوف در نشست آینده جهان 2045 اظهار کرد: تلاش بعدی علم به ساخت یک بدن جدید برای انسان اختصاص خواهد داشت. این بدن از یک تعامل عالی بدن و دستگاه برای دستیابی به کنترل و یک سیستم حمایت از حیات مغز انسان برای ادامه حیات مغز در خارج از بدن برخوردار خواهد بود. به گفته این کارآفرین این سیستم در ابتدا در مرکز توجه برای افراد معلول و افراد در معرض مرگ قرار خواهد گرفت.

ایتسکوف افزود: سومین مرحله، ساخت یک مغز انسان مصنوعی خواهد بود که شامل یک محیط رایانه‌ای برای آپلود ذهن انسان است. وی هدف نهایی خود را آپلود ذهن انسان در بدنه‌های هولوگرافیکی خواند. ایتسکوف همچنین از طرح خود برای کار با سازمان پروژه‌های تحقیقات پیشرفته دفاعی آمریکا(دارپا) سخن گفته است.

دارپا در حال حاضر به تحقیق در مورد راههایی برای کاربرد کنترل ذهن توسط سربازان برای کنترل از راه دور روباتهای اندروید هستند که به جای سربازان واقعی در میادین نبرد حضور خواهند داشت.

بهترین میوه رفع تشنگی برای روزه داران


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اینکه خوردن چای برای رفع تشنگی پس از سحری اشتباه است، گفت:روزه داران برای رفع تشنگی از میوه‌های مانند خربزه و هندوانه که نگهدارنده آب هستند تغذیه کنند. 

احمدرضا فرسار با اشاره به فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان در قالب توصیه‌های بهداشتی به مردم اظهار داشت: روزه های سال جاری که به دلیل گرما و طولانی بودن ساعات روز بسیار طولانی است که در این زمینه افراد در نوع تغذیه خود به خصوص در زمان سحر باید دقت بیشتری داشته باشند. 

وی تصریح کرد: افراد دقت کنند که این باور که چای پس از سحری می‌تواند باعث رفع تشنگی شود درست نیست زیرا چای دفع مکرر کلیه را در بر دارد. 

فرسار خاطرنشان کرد: روزه داران سعی کنند پس از سحر چای پر رنگ نخورند که باعث تشنگی می‌شود و روزه داران برای رفع تشنگی بهتر است که از میوه‌های مانند خربزه و هندوانه که نگهدارنده آب هستند مصرف کنند.


ای کسانی که ایمان آورده‌اید بر شما روزه واجب است !



یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا کُتِبَ عَلَیْکُمُ الصِّیَامُ کَمَا کُتِبَ عَلَى الَّذِینَ مِنْ قَبْلِکُمْ لَعَلَّکُمْ تَتَّقُونَ (١٨٣) أَیَّامًا مَعْدُودَاتٍ فَمَنْ کَانَ مِنْکُمْ مَرِیضًا أَوْ عَلَى سَفَرٍ فَعِدَّةٌ مِنْ أَیَّامٍ أُخَرَ وَعَلَى الَّذِینَ یُطِیقُونَهُ فِدْیَةٌ طَعَامُ مِسْکِینٍ فَمَنْ تَطَوَّعَ خَیْرًا فَهُوَ خَیْرٌ لَهُ وَأَنْ تَصُومُوا خَیْرٌ لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ تَعْلَمُونَ (١٨٤) شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَبَیِّنَاتٍ مِنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَانِ فَمَنْ شَهِدَ مِنْکُمُ الشَّهْرَ فَلْیَصُمْهُ وَمَنْ کَانَ مَرِیضًا أَوْ عَلَى سَفَرٍ فَعِدَّةٌ مِنْ أَیَّامٍ أُخَرَ یُرِیدُ اللَّهُ بِکُمُ الْیُسْرَ وَلا یُرِیدُ بِکُمُ الْعُسْرَ وَلِتُکْمِلُوا الْعِدَّةَ وَلِتُکَبِّرُوا اللَّهَ عَلَى مَا هَدَاکُمْ وَلَعَلَّکُمْ تَشْکُرُونَ (١٨٥) وَإِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْیَسْتَجِیبُوا لِی وَلْیُؤْمِنُوا بِی لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ (١٨٦).

ادامه مطلب ...

رمضان کریم!!!!!!!!


فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بر همه مسلمانان مبارک.



جمـع‌آوری ماهـواره بـه روش بـسـیـج


پدیده ای که همه کارشناسان، مسئولان، نهادها و اکثریت مردم، آن را خطری برای فرهنگ و سنت های ایرانی – اسلامی می‌دانند و به دنبال راهی برای مقابله با اثرات آن بر فضای جامعه و به خصوص خانواده ها هستند؛ تا اینجای کار، اختلافی وجود ندارد،اما وقتی پای روش های کوتاه مدت برای مقابله با ماهواره به میان می آید، شکاف های فکری و اختلاف نظر های عمیق نمایانگر می‌شود. عده‌ای معتقد هستند، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی باید با استفاده کنندگان از ماهواره برخورد قهری داشته باشد. رفتن به پشت بام ها و اجرای عملیات راپل، نتیجه عملی چنین رویکردی است.

در مقابل این طیف، عده‌ای دیگر بر اغناء فرهنگی، توضیح و تبیین و امر به معروف و نهی از منکر به شیوه لسانی و محترمانه تاکید دارند. آن ها می‌گویند تا زمانی که در میان بخشی از مردم، معروف و منکر به درستی تبیین نشده، برخورد قانونی و انتظامی صحیح نیست. این گروه البته، برخورد انتظامی را به طور کامل، منکر نمی شوند و معتقدند صرفا باید با کسانی که آگاهانه، عامدانه و به صورت سازماندهی شده دنبال گسترش فرهنگ و عادات اجتماعی نامناسب هستند، برخورد قاطع صورت بگیرد.

خرداد ماه امسال بود که روایت سردار نقدی از ماجرای جمع آوری دیش‌های ماهواره توسط بسیجیان یکی از استان های کشور، حاکمیت نگاه دقیق و مشفقانه فرهنگی بر سازمان بسیج مستضعفین را بیش از پیش گوشزد کرد. رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفته بود:« در استان خراسان شمالی بسیجیان با 300 خانواده یک منطقه که از ماهواره استفاده می کردند صحبت نموده و آسیب‌های ناشی از این پدیده شوم را برای آنان تشریح کردند، درنتیجه 97 خانواده به صورت داوطلبانه دستگاه‌های ماهواره خود را تحویل مراکز قانونی دادند و باقی خانواده‌ها نیز خود اقدام به جمع آوری دستگاه های ماهواره نمودند و دیگر اثری از ماهواره روی پشت بام آنها وجود ندارد.»

طی روزهای گذشته اخبار جالبی از این ابتکار بسیجی‌ها منتشر شده است. «تحویل داوطلبانه ماهواره» نام طرحی است که در یکی از مساجد "تهران پارس" توسط بسیجی های "پایگاه مقاومت بسیج شهید مظفری" اجرا شده است.




بر اساس این طرح، اعضای پایگاه بسیج ضمن گفت و گو با کسانی که در محله از ماهوار استفاده می کنند، دیدگاه خود را در خصوص تبعات استفاده از این وسیله مطرح و به آن ها پیشنهاد می دهند تا استفاده از دستگاه های دیجیتال و شبکه های جدید صدا و سیما را جایگزین ماهواره کنند. بسیجی ها برای تبیین بهتر نظرات خود از روش های دیگری همچون برگزاری همایش در مسجد با حضور کارشناسان و تولید و توزیع بروشور نیز بهره می گیرند.

طبق گزارش های رسیده، ابتکار بسیجیان با استقبال و همکاری گسترده مردم مواجه شده به طوری که بیش از 175 دستگاه ماهواره در جشنی که نیمه شعبان برگزار شد، به صورت داوطلبانه تحویل بسیجیان پایگاه شهید مظفری شده است.