پدیده

مجله اینترنتی

پدیده

مجله اینترنتی

مادری سر دختر معلولش را برید

مادری جوان در کردستان دختر سه ساله خود را که احتمال فلج شدنش زیاد بود در زیر زمین بیمارستانی سر برید. 

سرهنگ احمدی تبار در گفت‌و گو با ایسنا، در تشریح خبر وقوع این حادثه گفت: در ساعت 11:10 روز 29 خردادماه سال جاری ماموران پلیس آگاهی استان کردستان در جریان وقوع یک فقره قتل عمد در زیرزمین بیمارستان بعثت قرار گرفتند. 

وی افزود: ماموران با حضور در صحنه حادثه دریافتند مادری جوان با استفاده از چاقو سر دختر سه ساله‌ خود را در زیر زمین بیمارستان بریده است. 

رییس پلیس آگاهی استان کردستان با بیان اینکه با کشف جسد دختر سه ساله تحقیقات کارآگاهان برای واکاوی زوایای پنهان این حادثه آغاز شد گفت: تحقیقات اولیه کارآگاهان نشان داد که این دختر بچه از بالکن منزلشان به حیاط افتاده بود که پس از انتقال این فرد به بیمارستان پزشک معالج احتمال فلج شدن این کودک را می‌داد. 

وی افزود: پس از اطلاع مادر این طفل از احتمال فلج‌شدن دخترش،‌ وی به بهانه‌ای همسرش را به بیرون از بیمارستان فرستاده و با استفاده از چاقویی طفل خود را به زیرزمین برده و سر او را برید. 

احمدی تبار افزود: بررسی کارآگاهان نشان داد که مادر این دختر، پدر را به بهانه شستن شیشه شیر به بیرون از بیمارستان کشانده و بدون حضور پدر اقدام به انجام این قتل کرده است. 

وی با بیان اینکه مادر این طفل پس از انجام این بزه خود را به ماموران پلیس معرفی کرد، افزود: در حال حاضر تحقیقات برای تعیین انگیزه و علت اصلی این قتل ادامه دارد. 

لامبورگینی تقلبی هم ساخته شد!


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» چینی ها که  سابقه عجیب و غریبی در ساخت بدل کالاهای مختلف را دارند این بار توانسته اند لامبورگینی تقلبی بسازند.

هر چند کیفیت این خودرو با اصل آن زمین تا آسمان متفاوت است اما می توان گفت دیگر آرزوی لامبورگینی سواری را با خود به گور نمی بریم!!!



کد لطفا با من تماس بگیرید ایرانسل


با ارسال کد زیر، یک پیام کوتاه رایگان به شماره مقصد با عبارت "لطفا با من تماس بگیرید" ارسال می شود.


# شماره تلفن ایرانسل دریافت کننده * 150 *


معراج


«سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَیْلا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الأقْصَى الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّه هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ »‌.


تسبیح و تقدیس خدائی را سزا است که بنده خود (‌محمّد پسر عبدالله‌) را در شبی از مسجدالحرام (‌مکه‌) به مسجدالاقصی (‌بیت‌المقدس‌) برد، آنجا که دور و بر آن را پربرکت (‌از اقوات مادی و معنوی‌) ساخته‌ایم‌. تا (‌در این کوچ یک شبه زمینی و آسمانی‌) برخی از نشانه‌های (‌عظمت و قدرت خداوندی‌) خود را بدو بنمایانیم (‌و با نشان دادن فراخی گستره جهان و بخشی از شگفتیهای آن‌، او را از بند دردها و رنجهای زمینیان برهانیم و با دل و جرات بیشتر به میدان مبارزه حق و باطل روانه گردانیم‌)‌. بی‏گمان خداوند بس شنوا و بینا است‌. (‌نه سخنی از او پنهان و نه کاری از او نهان می‌ماند)‌.

ادامه مطلب ...

این پسر فوق‌العاده است


این مرد وقتی دید در ترمینال جایی برای نشستن پدرش وجود ندارد، خود را تبدیل به صندلی پدر کرد.



ذوالفقارنسب: بازی کردن برابر قطر با 6 مدافع عقلانی نبود


کارشناس فوتبال معتقد است که استفاده سرمربی تیم ملی از شش عنصر دفاعی برابر قطر منطقی و عقلانی نبوده است.

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به تساوی تیم ملی فوتبال ایران برابر قطر، گفت: به نظرم بازی خوبی نبود و نمایش تیم ملی با وضعیت فنی ما و شرایط حریف تناسب نداشت. به هر حال استفاده از شش مدافع در برابر قطر، آن هم در خانه و مقابل 100هزار تماشاگر خودی کار عاقلانه‌ای نبود.

وی ادامه داد: مهرداد پولادی، جلال حسینی، حسین ماهینی و هادی عقیلی در خط دفاع حضور داشتند و خسرو حیدری به عنوان مدافع راست و احسان حاج صفی به عنوان مدافع چپ در نقش هافبک ظاهر شدند، اگر این ترکیب برابر تیمی مانند آلمان یا ژاپن در تهران چیده می‌شد، کاملا توجیه پذیر بود، اما در برابر قطری که دفاع می‌کرد منطقی نبود. به نظرم کارلوس کی‌روش اطلاع دقیقی از حریف نداشته است.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال، ادامه داد: در نیمه دوم، دژاگه و خلعتبری به میدان آمدند، ولی تیم ملی از نظر روانی تخریب شده بود و قطری‌ها به این خودباوری رسیده بودند که می‌توانند به هدف خود که کسب امتیاز بود، برسند. در مجموع کسب چهار امتیاز از دو بازی مایوس کننده نیست.

ذوالفقارنسب در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی با این روند برابر کره جنوبی به مشکل بر نمی‌خورد؟ گفت: مطمئنا این گونه نخواهد بود، چون ما همیشه برابر کره جنوبی خوب بوده ایم. نمی‌توان بازی ضعیف برابر ازبکستان و قطر را به همه بازی‌ها تعمیم دهیم. قابلیت‌های فوتبال ما مشخص است و کادر فنی و بازیکنان به خوبی می دانند که چه اشتباهی کرده‌اند.

وی همچنین با بیان این که 20 سال است فوتبال ما برابر تیم‌های قوی خوب کار می‌کند، اما برابر تیم‌های ضعیف به مشکل بر می‌خورد، اظهار کرد: ما هنوز خیلی از موارد فوتبال را یاد نگرفته‌ایم، چون فوتبال ما سنتی و غیر علمی است. در همین حال فوتبال ما با مسایل روانی و انگیزشی پنهان و خودجوش همراه است که باعث می‌شود برابر تیم‌های مطرح، خوب بازی کنیم.

بیژن ذوالفقارنسب افزود: تیم‌های ضعیف انگیزه ما را کم می‌کنند و به همین دلیل ما در بازی با آن‌ها اسیر می‌شویم. تیم‌های اروپایی خوب می دانند که چگونه از این اسارت رها شوند، اما ما چون فوتبال را در محلات یاد گرفته‌ایم در تنگناها به مشکل بر می‌خوریم.


دخترک ۴ ساله‌، گرفتار بیماری دردناک


روژان کودک 4.5 ساله‌ای است که 27 ماه پیش به دور از چشم پدر و مادرش با شیطنت کودکانه، باطری کنترل ضبط صوت را بلعید و مری‌اش آسیب شدید دید. پس از هشت بار عمل جراحی تنها یک سانتیمتر از مری روژآن باقی مانده است در حال حاضر معده او در نزدیکی گلویش قرار دارد و با کمک سرنگ پنج میلیمتری تنها می‌تواند مایعات بخورد. با تایید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی امیدی برای ادامه درمان روژان در خارج از کشور پیدا شده و بنابر مکاتبات انجام گرفته با بیمارستان مربوطه مبلغ 80 هزار پوند برای انجام درمان او برآورد شده است. روژان کوچولو برای ادامه درمان خود به کمک‌های مالی مردم احتیاج دارد تا با انجام عمل‌های متعدد آینده‌‌ای روشن‌تر داشته باشد.

چین 90 روزه بلندترین برج جهان را می‌سازد!


در این مجموعه عظیم که دارای 104 دستگاه آسانسور است، حدود 70 تا 100 هزار نفر سکونت خواهند کرد. شرکت BSB‌ چین پیش از این رکورد ساخت یک ساختمان 15 طبقه در شش روز و یک ساختمان 30 طبقه در 360 ساعت را به نام خود ثبت کرده است.



طراحان چینی ایده جاه‌طلبانه‌ای در سر داشته و قصد دارند بلندترین برج جهان به ارتفاع 838 متر را تنها در عرض 90 روز بسازند.


به گزارش ایسنا، برج 220 طبقه «شهر آسمان» (Sky City)‌ در شهر چانگسا، مرکز استان هونان چین ساخته خواهد شد.

شرکت ساختمان سازی BSB‌ چین مدعی است که می‌تواند پروژه 628 میلیون دلاری Sky City را ظرف 90 روز به اتمام برساند.

شروع پروژه نیازمند دریافت مجوز از دولت است؛ اما مدیر اجرایی شرکت از آغاز پروژه ساخت برج از ماه نوامبر (آبان ماه) و اتمام کار ساخت در ژانویه 2013 (دی ماه) خبر می‌دهد. در صورت موفقیت طراحان، برج «شهر آسمان» با پشت سرگذاشتن برج 632 متری شانگهای عنوان بلندترین برج چین و جهان را از آن خود خواهد کرد.

در این مجموعه عظیم که دارای 104 دستگاه آسانسور است، حدود 70 تا 100 هزار نفر سکونت خواهند کرد.

شرکت BSB‌ چین پیش از این رکورد ساخت یک ساختمان 15 طبقه در شش روز و یک ساختمان 30 طبقه در 360 ساعت را به نام خود ثبت کرده است.